رضا درویش در آستانه اخراج؟ تاریخ و ساعت بازی کانادا و اروگوئه در رده‌بندی کوپا آمریکا | آخرین فرصت برای کسب رتبه اصولی: شایعه کناره‌گیری تاج صحت ندارد + ویدئو ۲۷ مرداد؛ آغاز اردوی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی + ویدئو شرط عجیب پرسپولیس برای حفظ گولسیانی اشتباه بزرگ درویش در مورد حنانوف احمدزاده در لیست مازاد مورایس اختلاف هوادار متمول با سیاست‌های درویش مفسران تلویزیونی فوتبال غربال می‌شوند گلایه‌های صالح حردانی از مدیران استقلال+استوری ستاره ایرانی از امارات به جام جهانی می‌رود رافائل در انتظار پیغام نکونام بیرو و درویش هر دو موافق مذاکره| پشیمانی و احتمال بالای عقد قرارداد جدید زمان اعزام کاروان ایران به المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد + عکس سعید دقیقی سرمربی ملوان شد درویش: در ۲ فصل اخیر ۱۵۰ میلیارد آپشن قهرمانی پرداخت کردیم | مدیران بالادستی برای پیوستن لیموچی به سپاهان توافق کردند ویدئو | از حضور ورزشکاران اسرائیلی در المپیک پاریس جلوگیری کنید! ورود اولین دستگاه VAR به ایران تا ۱۰ روز آینده (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر

  • کد خبر: ۲۳۴۷۹۳
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر
امین اسماعیل نژاد و نیمیر عبدالعزیز در مجموع ۶۶ امتیاز برای تیم‌های شان کسب کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند قرار گرفت و بعد از یک ماراتن دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد لاله‌های نارنجی اروپا گذشت. جذاب‌ترین بخش بازی امروز جنگ امین اسماعیل نژاد و نیمیر عبدالعزیز بود. جایی که ستاره‌های دو تیم در ۵ ست جنگ جانانه موفق شدند ۶۶ امتیاز کسب کنند.

ستاره تیم ملی کشورمان ۲۹ امتیاز را کسب کرد و نیمیر هم ۳۷ امتیاز را برای هلندی‌ها بدست آورد تا یک دوئل بی نظیر را شاهد باشیم.

ملی پوشان کشورمان در این مسابقه ۱۰۷ امتیاز بدست آوردند که ۶۹ امتیاز در حمله، ۱۳ امتیاز در دفاع، ۲ امتیاز سرویس و ۲۳ امتیاز از اشتباه بازیکنان حریف بدست آمد.

در سوی دیگر میدان هم هلندی‌ها در مجموع ۱۰۳ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۹ امتیاز حمله، ۶ دفاع، ۱۳ پوئن سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->